>Yüzük Yapmaya Çalıştık

>Bugün faaliyet resimlerine bakıyordum neler yapabiliriz diye böyle resimleri kaydedip sonra yaparım diye attığım bir klasör var çok işe yarıyor özellikle ece sultan her sabah bugün ne yapıcaz anne diyorsa muhakkak birşeyler bulmak zorunda hissediyorum kendimi eh tabiki herzaman bu ruh halinde olmuyorum fakat benim kız bıkmadan soruyor şimdi ne yapıcaz anne oy oy neyse uzatmadan yine yabancı bir sitede gördüğüm koyu pembe keçe çiçek şeklinde kesilmiş ve üzerine iri bir açık renk pembe düğme yerleştirilmişbir yüzük havası verilmiş güzel bir etkinlik orjinal resmi yayınlıyamıyorum mağlum ne olur ne olmaz🙂 ona benzer bir çalışma yaptık kızlar başımda bana bu renk yap şöyle yüzük olsun böyle yüzük olsun ben acemi ne dikiş bilirim ne kesme biçme neyse becerebildiğim kadarıyla birşeyler çıktı ortaya.

İlk resim ruchandan aldığım kırmızı keçeyle yaptığım yüzük

ikinci resim ise meralin verdiği bir fikir keçe kesim çalışmalarını önce sarı toz bezlerinde denerler demişti bende bir deneyeyim dedim kurtarır oldu herşeyden iki tane yapmak zorundayım sonra arkalarına ince lastik diktim ve parmaklarına taktım.

Ama bana daha çok yakıştı :)))

Daha farklı renkleriylede denerim bunlara biraz doysunlarda …

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to >Yüzük Yapmaya Çalıştık

  1. >ellerinize sağlık.çok güzel olmuş..kızlara bileklik olabilirmiş.güle güle kullansınlar. :))

  2. >Bileklik olarak düşünmemiştim keçe bulursam daha uyumlu renklerde yaparım yüzükleri suya batırdılar ellerini yıkarlarken düşün son halini yüzüklerin :)))

Leave a Reply

