>Bol bol C vitamini

>Bu hafta normal geçer diye düşünüyordum ama nerdeeee. Cuma günü egenin kuzenleri geldi ne güzel oynuyorlardı müzik aletleriyle yeni besteler objektiflere pozlar (ama ben resimleri silmişim yanlışlıkla😦 ertesi günü maalesef 39 derece ateş iki gün boyunca düşmeyince acilin yolunu tuttuk antibiyotik verdi dr ama ben halen kullanmadım ateşi düşünce ertesi gün biraz daha bakayım gidişata derken ben hasta oldum annem yanımda neyseki yoksa halim harap kızları verdim ona ben oğlumla yatak döşek yatıyoruz .Oğlumu beslemeden duramıyorum ama yoksa nasıl iyileşecek.
Sabahtan aile boyu göz muayenesi öğleden sonra kendim için dr bugun çıkamadık hastanelerden .Eşimle iki muhabbet ettikde keyfim biraz yerine geldi şu baş ağrımda geçerse çok güzel olucak .

Çok ilgilenemiyorum hastalıktan sebep kızlarla biraz süslü tellerden atom karınca tacı yaptım onlara yine kelebek istediler sosis balondan sonra dans ettiler gönüllerince daha önceden kartondan lale kalıbı çıkarmıştım , onları verdim birazda yapıştırıcı kırmızı pul yapıştırdılar işte kendilerince birazcık da market broşürlerine baktılar annemiz bundan alsın şundan alsın oysaki havada ne güzeldi tam parka çıkılmalık ama annecik kaldıramıyor başını yastıktan tatilde bitiyor biran önce iyi olmak istiyorummmm… Dayandık antibiyotik ve vitamine çok işimiz var önümüzdeki aylarda ççoookkkkk …

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in antibiyotik, göz, kuzen, lale, pul, vitamin. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

