>Butün gün evdeydik hava soğuk heleki buranın bir rüzgarı var felaket kar yağsada çocuklarda on beş tatilin tadını çıkarsalar ama nerdeeee…

Evdeydik ama boş durmadık verilecekler yerine yerleşicekler bir sürü işim vardı yaptımmı eh işte en azından kızların odasını bitirdim baktım canları sıkılıyor biraz yaratıcılığımı kullanmak istedim :=) çiftlik köşesi kurdum renkli bantlarla etrafını çevirdim mavi bantla göl süsü verdim balıklarıda attım göle bizimkilerde tuttular atları beslediler ineklerle oynadılar sonra yine bantlarla araba yolu yaptım birazda araba sürdüler eminim çınarda gelince beğenir🙂 ege fazla araba meraklısı olmadığı için iki üçtane var yok bulduk bişiler bana yarın araba aldırırlar kesin🙂 neyse birazcık hareket kartlarıyla hareketlendik egede katıldı pek hoşlarına gitti vakit geçirdik bir günü daha gönderdik ders çalışmayıda ihmal etmedik on beş tatil diye salmak yoookkkk🙂

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in araba pisti, çiftlik, balıklar, hareket kartları, inek, koyun, kuzu, olta balık tutmaca. Bookmark the permalink.

4 Responses to

  1. >çok güzel olmuş araba yolunuz. hemen biz de yapmalıyız.. biz gelirken size araba getirtiriz beraber oynasınlar diye..öpüyorum hepinizi

  2. >hakikaten çok güzel olmuş. parke avantajı. bizim yerler karo ve buz gibi. ben bayıldım çiftliğinize.

  3. ruchan says:

    >Çok güzel olmuş çiftliğinizde , araba yolunuzda🙂 zeynep'te son zamanlarda hayvanlarla oynamayı çok seviyor , bir sürü aldık… kaplan, aslan , zürafa , at , eşek , keçi , hindi , horoz … ne ararsan var … Biz de kocaman bir karton kutuyu kestik çiftlik yaptık🙂

  4. >aslıhancım arabalarınızla bekleriz🙂 küçük mucizem yerler hem limant hemde yerden ısıtmalı süper bir avantaj🙂 rüçhan canım kartonda güzel fikir ben renkli bantları elime geçirdim donggg kafamda bir ampul yandı🙂 öptük sizleri

Leave a Reply

