>Keyifli Anlar

>Karne aldıktan sonra oğlumla vakit geçirmek istedim hem karneyi ıslatmış olduk hemde çok eğlendik .Önce biraz atıştırmalık okulda bol bol yediğimiz için hafif şeylerle geçiçtirdik sonra da eğlendik ama skoru bende bilmiyorum basket atalım dedik bir dahaki sefere kaldı çünkü sinema zamanı gelmişti Ayı Yogi’ye gittik fena değildi çizgi flim olarak yapmamışlardı üç boyutlu güzel sahneleri vardı .Kızlarda yuvada olunca keyifli bir günü geride bıraktık ve pıtırcıkları almaya gittik .

 
Posted by Picasa
 
Posted by Picasa

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in afm, ayı yogi, carrefour park maltepe, eğlence, sinema. Bookmark the permalink.

3 Responses to >Keyifli Anlar

  1. >Ne güzel eğlenmişsiniz. Bende kızımla yarın çıkacağız eğlenmeye inşallah.

  2. >Evet çok eğlendik başbaşa kalamıyoruz ikizlerden sebep sizede iyi eğlenceler🙂

  3. >Çok kıskandım. Benim de kızım büyüse ve bana eküri olsa.

Leave a Reply

