>Kitap Okuyoruz

>
Biz anneler çocuklarımızı almak için biraz erken gidiyoruz okula öğretmenimizde beklerken zamanımızı boşa geçirmemek adına kitap okumamızı tavsiye etti kapının dış kısmına çok güzel yazılar yazmış ve Haluk Yavuzer’in kitabını tavsiye etmiş benim bildiğim on’un üzerinde kitabı var altı tanesini okumuştum ama elimde üçü kalmış diğerlerini vermişim demekki Okul Çağı Çocuğu isimli kitabını ege okula başladığı zaman okumak istemiştim ama bir türlü alamamıştım demekki teşvik gerekiyormuş🙂 şimdi annelerle birlikte bir kitap okuma aktivetesi yapmış oluyoruz tabiki babalarda🙂 öğretmenimiz sayesinde çocuklara da iyi örnek olmuş oluyoruz bu bitince bakalım sıradaki yazarımız kim olucak bende merakla bekliyorum .

Sınıfta diğer bir aktivitede çocuklarımıza göre ; günlük tutturma alışkanlığı kilitli bir günlük aldık hepsine onlara özel ders bitiminde yazdıklarını biz sınıfa girdiğimizde okuyorlar ege yazıyormu çok sayılmaz ama biraz bile yazsa yeterli yavaş yavaş alışkanlık olur .

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in 1 A, haluk yavuzer, kitap okuyoruz, okul çağı çocuğu. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

