>Başlık Bulamadım Herşey Var :)

>Cuma öğleden sonra babamın katarakt ameliyatı vardı çok kısa sürdü birazda yatıştırıcı vermişler çıkarken son beş dakika panik olmuş idealtepede göz merkezindeydik hazır gitmişken aile boyu bir randevu aldık çocuklar ben sömestrede gidicez inşallah .Neyse ameliyat bitti eve getirdim bizimkileri kızlarda yuvadaydı okula geçtim .

Ertesi günü hafta sonu koşturmacası başladı önce babamı kontrole götürdüm oradan egeyi ing dersine sonra tekrar babamı aldım eve geçtim sonra kızları aldım egeyi dersten almaya gittik .Aslında Bülent Ecevit Kültür merkezindeki heidi oyunu vardı ona yetişiriz diye umuyordum ama yetişemedik bizde Yakacık Uğur Mumcu YKYM ye gittik .İlk defa gittik ama yolunu bulmakda zorlanmadım arkadaşım meral güzel tarif etti çok güzel geniş ferah bir mekan çok beğendim Abur Cubur isimli oyun vardı birazda rotarlı başladı dekor sorun olmuş neyse girdik içeriye şöyle bir etrafa baktım keşke çocuklara göre bir salon yapsalar sonuçta bu çocuk oyunu değilmi neden büyüklerin oturduğu koltuklara otursunlarki ama hiç biryerde böyle bir salon tasarlanmamış birileri benim hayellerimi gerçekleştirse çok memnun olurdum çocuklarım adına o kadar geniş ve ferah bir mekan nitekim Türkan Saylanda öyle ve bir çok salonuda var bir tanesinide böyle dizayn edebilirler ama yok umarım bir gün olur bende torunlarımı götürürüm yada bunun için dilektemi bulunsam yetkililerden oda olabilir .

Gelelim oyuna şirinler sınıfındaki oyuncular oynuyormuş ve iki değişik oyuncu daha eklenmiş abur cuburun az yenmesi gerektiğini ve annemizin yemeklerinin daha önemli olduğunu vurgulayan güzel bir oyundu ben yine çok güldüm bu ekip iyi o mimik hareketleri vs çok güzel oynuyorlar kalp rolünü canlandıran bayan oyuncu okadar içtendiki bayıldım hele bay mikrabüs ve küçük çocuğu canlandıran sinan başarılıydılar bayan mide ve kemik çok narindiler o günün akşamı komedi oyunları varmış katılmayı çok isterdim ama eşim yanımda olmayınca tek gitmek içimden gelmiyor .Ama gitseydim çok gülerdim eminim:))

Benim çocuklar oyunu çok beğendi şimdi yemeklerini daha çok yiyorlar yemezlerse mikrobisin geliceğini biliyorlar iyiki gitmişiz bu oyuna .Yine beni bir düşünce alıyor bu oyunda ne kadar çok yaram varmış dicem aslında yara değilde farklı bir bakış bendeki şöyleki bu kadar oyunlar yapılıyor kitlelere ulaşıyor ama marketler halen açık ve halen abur cubur insan sağlığını hiçe sayan bir yaklaşım sırf para kazanmak ekonomiyi canlı tutmak adına tabiki insanların özgür iradeleri var ama o kadar ucuza pazarlarsan alma hissiyati uyandırırsın değilmi ? Bence marketler sadece ihtiyaç ürünleri satsa ama nerdeeee organik tarım ürünleri aldığım içinmi böyle konuşuyorum ama hayır ya ne alakası var diyorum her şeyden önce sağlık diyorum ve yetkililerinde böyle düşünmesini diliyorum bu konu çokkk uzar bende neyse …

Akşamda bol bol aktivite yaptık ege den kalan üçlü bozyapımız var bir olayı anlatıyor mesela sönmüş bir mum kibrit ve yanan bir mum bunları birleştiriyorsun kızları epey sardı egede çocukluğuna döndü oynadık faaliyet yaptık kilitleri açtık kapattık kule inşa ettik bunu yaparken kuşumuz güneşde bize katıdı kafesinden çıkıp uçmaktansa yerde yürümeyi tercih etti🙂 oyuncak çantalarının içinden elleriyle bu hangi oyuncak oyununu oynadılar birazda kağıt peçeteden kelebek yaptık ee daha ne olsun🙂 Tabiki ortalığı görmeyin evlere şenlik şuan bütün koltuk minderleri yerde bir koltukta biri bir koltukta biri ve ege bu kadar sese test çözüyor bence asıl konsantre böyle olur herzaman sessiz bir ortam bulunmaz değilmi ah bu arada öğretmenimiz notları girmiş gayet iyi notlar karneye az kaldı o günde oldukça yoğun olucaz hem kızların karne merasimleri hemde egenin ilk karne partisi oy oy🙂 Evet ben dağıtmadan bahsediyorum ama öylede oynanmıyormuş bayan bilmişler böyle ifade ediyor .Bu arada son iki gündür banyonun lambasını artık boyları yettiği için kendileri açabiliyorlar pek mutlular🙂


About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in ameliyat. göz, anahtar, katarakt, kilit, tiaytro abur cubur, tskm, umykym. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

