>Bizden

>Sabah düştük yine yolların tahtına🙂 Egeyi derse bıraktık kızlarımla güneşi görmeye gittik ege duymasın🙂 Her hafta avm avm olmuyor birazda arkadaş ziyareti olsun değilmi ? Ayşegül açtı kapıyı çok heyecanlandı bizi görünce evde petek isminde sınıf arkadaşı ve anneside vardı biz sohbete daldık ece yanımda kalmayı tercih etti bende hemen güneşe saldırdım nede çok büyümüş şöyleki belli oluyor sanırım🙂 resimdende anlaşıldığı gibi

Bebek sevmesi çok güzel oluyor ama bakmak şu aşamada düşünemiyorum şahsen ege den sonra bir tane daha olsa bakarım demiştim iki tane geldi onlarada bakıyorum :)))) ama doydum artık böyle uzaktan sevip mıncıklamak çok daha iyi güneş hanım bir güleç bir güleç maşallah sana.
Ablasıda elayı yedi bitirdi sarıldı öptü ama ece hanım ben güneşi kucağıma aldığımdan itibaren yanımda kalmayı tercih etti🙂 Ege ye henüz küçükken sorardım kardeş istiyormusun diye hep evet derdi bızdık kızlarıma soruyorum direk hayıırrr diyorlar çok kıskançlar çok neyse biraz tebeşirle yazı tahtasında çalıştı elacık sonra ayşegül ablası elleriyle besledi onu kısa oldu ve sohbet yarım kaldı ama bizde muhabbet bitmez Allah bitirmesin ve egeyi almak üzere hoşçakal dedik herkese

Egeyi baskete bıraktık elada arabada uyurken ece hanımı parka götürdüm gökyüzünde güneş var ama yinede soğuk ellerim üşüdü anne dediysede ece iki kaydıraktan kayıp bir sallanmayıda ihmal etmedi ama anlaşılan parkta sallanmak yetmemiş evde salıncakları geldi aklına yeniden kurduk salıncağı pek keyifle sallanıyorlar🙂

Akşamda misafirimiz vardı durucuk ve benim güzel arkadaşım deniz geldi kızlarda ne zamandır görüşmüyordu duruyla pek güzel oldu bu buluşma.Boş durmamış denizcim etimekli tavuk gögüslü tatlı yapmış getirmiş yanına dilhancığımın verdiği kek kurabiyede ekledik birde sallama yeşil çaylarımız ohh miss bizi besliyorlar saolsunlar böyle giderse kilo alıcaz :)) yine koyu bir muhabbet kızlar faaliyet yapmaya alışık oldukları için hep beraber toplandıklarında bize sormadan bol bol resim yapmışlar çizmişler ama resim yetmemiş onlara birde kırmızı simle süslemişler sesleri solukları çıkmıyor bir baktık iş peşindeler yanlız iki masa var ikiside tercih edilmemiş köşede trambolin’in üstü var onu tercih etmiş bücürler :)daha rahat geldi demek durucuk kızlarıma birde çikolatalı ekmek sürdü afiyetle yediler büyümüşde ablalık yapıyormuş…

Ece hanım uyumamıştı bütün gün dayanamadı artık duru ve annesini yolcu ettik biz egeyle ders yapmaya odamıza kızlarda günün yorgunluğunu atıp yarın full enerjiyle kalkmak üzere yataklarına gittiler.

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in .park, deniz, duru, güneş, salıncak kaydırak. Bookmark the permalink.

4 Responses to >Bizden

  1. Deli Anne says:

    >Ege'den sonra bir tane daha osla bakarım, sonra iki oldu ona da bakarım demişsiniz ya pek güldüm.. maşallah, Allah bağışlasın evlatlarınızı.. 3 çocuk güzeldir bana kalırsaa..

  2. >Teşekkür ederim hepimizinkini bağışlasın Rabbim bencede üç çocuk güzel ve ideal şöyle bir şey olmuştu hatta dr iki yeni bebeği olan bir anne gibi değil(ikiz üstelik) iki oyuncak bebeği olmuş bir çocuk gibisiniz demişti iyi motive olmuştum :)) ama cidden şimdi yaşda ilerleyince olmuyor sizde istiyordunuz ne düşünüyorsunuz şimdi ?

  3. >üç çocuk süper bence. keşke çalışmasam ve üçlesem🙂 eşimi sokaklardan toplardım kesin. adam bir taneyle kafayı yedi🙂

  4. >benim eşim bu konuda çok şanslımı desem acaba işi yurt dışında olduğu için senede 4 ay ancak görüyor ben artık üç taneyle uğraş dur🙂

Leave a Reply

