>Canayla Bir Gün

>Bugün canayımızı çok özledik ve yeni evlerine ziyarete gittik .Kızlarda gidene kadar canaya gidiyoruz diye sayıkladılar🙂 Dolu dolu bir gün geçirdiler .Önce kendilerince dans ama koridorda birde şarkı tutturmuşlar çok komikler🙂

O kadar oynadılar tabiki ben her kareyi yakalayamadım ama acıkmış bücürler önce masumca oturdular masaya sonra saldırdılar mantıya demeyi çok isterdim ece’nin resmine bakıp aldanmayın🙂 sonrasında benim kucağımda yemeyi tercih etti hatta bir ara küstü gönlünü almaya çalıştım sonrasında bitirdik şükür elam hiç üzmez mağlum acıkınca yer uykusu gelince uyur canayda bir kaç kaşık yedi sonra masanın altında minik bir fare oldu annesi kaşığa koydukça oda çaktırmadan götürdü…

Biraz evcilik oynadılar birazda öğretmencilik nede güzel adlandırıyorlar erkek çocuğuda yetiştirince farkı anlıyor insan biz iki annede iki iyi eski dost olarak sohbet ettik evde olsalar iki dakika oturtmazlar beni birisi ne ister diğeride ister istekler hiiiçç bitmez Allah bitirmesin🙂 hatta üçününde aynı anda anne dediğini bilirim birde şikayetler var hatta önce ben söyledim davaları bile oluyor üç kağıtçılıkda var bu aralar yanlışlıkla oldu anne şaka yapıyorum anne canayla oynuyorlarya yanıma bile gelmediler çok güzel oyun kurdular maşallah…

Gitme vakti geldi ece biraz huysuzluk yaptı ama bu uykusuzluğunda yan etkisi nitekim arabaya biner binmez sızdılar güzel bir gün daha bitti .

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

