>Yeni Yılın İlk Saç Kesimleri

>Bu hafta sonuda zorunlu olarak ertelenen ing dersimizin yerini saç kestirme faaliyeti aldı .Önce basketbol antrenmanına bıraktık egeyi sonra benim biraz işlerim vardı kızlarımla onları hallettim. Egeyi de alıp Maltepe ye gittik önce ege beyin saçı kesildi siyah beyaz önlük takıldı kendisi Beşiktaşlı ama baskette Fenerbahçeli nasıl bir ikilemse artık yoldan geçen bir teyze Fenerbahçe formasını da görünce laf attı egeye ama kadıncağızı hüsrana uğrattı oğlum açıklamasını da yaparak elbette ben Beşiktaşlıyım baskette Fenerbahçeliyim epey üzüldü bunu duyunca hanımefendi ama babası fenerli dediğimde pek mutlu oldu :))

Sonrasında kızları oturtturduk seve seve o arada dost kuaförde handan hanım var kızları sevmeye geldi kırmızı ojeler sürüldü minik hamur parmaklara kızlar pek mutlu oldu epey yoruldular annelerinin bu temposuna dayanamadı üçü de dönüşte uyudular üçünü de eve çıkartmaktansa arabayı siteye çekip üçünün de uyanmalarını bekledim o arada zuma oyununun en son versiyonunu yükletmiştim fırsat fırsattır deyip notebookumda yanımdayken bol bol oynadım iki saat az bir süre değil fenada olmadı hani : ))

Bol bol uyuyan minikler gece epey bir vakite kadar oturdular doğal olarak nede olsa ertesi gün pazarrr . Yeni yılda yuvalarının hediyesi olan takvimlerin üzerinde topluca çekilmiş resimleri vardı ege bu kim diye sordu bütün arkadaşlarının isimlerini biliyorlar maşallah hepsini tek tek saydılar resimler çizdiler hatta ela onlara daha sonra bir montessori faaliyetinde kullanmak üzere almış olduğum aynayı alıp ve aynaya bakarak göz çizmeye çalıştı kağıda burun ağız alt yapısını hazırlıyor faaliyetin🙂 egede dururmu insan vücudunun resmini çizmeye çalıştı birazda ders geceyide böylece tamamladık .

Ertesi gün Ege nin maçı vardı ataşehirde ama ben götüremedim arkadaşı ümitcanlarla gitti sitede toplantı vardı ona katılmak zorunda kaldım ve resim çekemedim başka maça artık

Bir hafta sonuda böylece bitti …

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in Ataşehir, maltepe, saç kesimi, site, toplantı. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

