>Yeni Yıl Partimiz …

>Ve işte bugünnn Yılın son gününden bir gün önce🙂 heyecan, koşuşturmaca🙂 sormayın
Herşey hazır önce masamız yılbaşı konseptine uygun olarak tamda kafamdan geçtiği gibi hatta masa örtüsünü folyoyla kapladım parlaklık olsun diye :))) üstü çokk şeker ile süslü kuruyemişler çubuklara takılmış kelebekli,melek şeklinde,balıklı ,kardan adamlı,yılbaşı çoraplı ,yılbaşı ağaçlı … şeker hamurundan süslü kurabiyelerimiz ve diğerleri … küçüklere süt büyüklere çay🙂

Posted by Picasa

Oyun arkadaşlarımız gelmeye başladı ama ben onları kısa bir süreliğine yalnız bıraktım çünkü kızlarımı yuvadan almaya gittim gelirkende sosis balon aldım .Bir çırpıda eve geldik hemen bıcırıkları giydirdim bu arada anneleri için yaptıkları süsleri paketlemişler onları açtık ama resimler aslıhanın makinasında kaldı daha sonra eklerim ve hazırdık Parti Başlasın🙂

İlk olarak sosis balondan kızlarımıza kelebek yaptık çınara da şapka ama takmaktan hoşlanmadı kılıç yapayım dedim bir anda kaldım sonradan yapabildim ama irem ve ece daha çok rağbet etti çınar bey ege abisi’nin arabalarıyla oynamayı tercih etti🙂

 
 

Posted by Picasa

Yeni yıl partimizin ilk faaliyeti noel geyiği kalıplarını önceden hazır etmiştim iri bir çift göz yapıştırdılar burnu için renkli büyük ponpon ve birde ağız eklemek istediler hatta canay olayı aşıp birde dil yaptı geyiğine🙂

Masanın başına oturmuş olan kuzuları kaldırmadan ikinci faaliyetimizi sunduk önlerine kurdele şeklinde kesilmiş olan süslerimizi simli yapışkanlarla süsledik hatta ortasına resimde yapıştırılabilirmiş ama bunu düşünemedim artık evde yapıştırır arkadaşlarımız🙂

Pazartesi günü hazırladığımız hatta zeyneplerdeki buluşmada verileceğini sandığım ama zamanın akışından maillerimi ihmal eden ben o gün kartların verilmeyeceğini öğrendiğimde üzülmüştük kızçelerle işte o günde bugüne denk geldi ama annesiyle zeynep yoktu rüchan belini incitmiş canım çok geçmiş olsun iyi ol bir an önce
Bir eksikle kartlarımız dağıttık bir sonraki buluşmada zeynep’in kartınıda vericez .Biz çan yaptık ve eldiven çanın içine birlikte çekindikleri resim eldivenin önüne tek resimlerini yapıştırdık ve içlerine stickerla donattık:) Aldığımız kartlarda harikaydı Çınar ece için ilk kapağında süslü kardan adam resimli içinde tırtıklı makasla kenarları kesilmiş üstüne çınarın boya kalemleriyle çizdiği yeni yıl çizimleri🙂 son kapağın önünde ece ve çınarın resmi ve arkasında Aslıhanın yeni yıl yazısı … Ön kapağın değişik bir versiyonuyla kırmızı kurdelelerle süslü elanın kartıda çok güzel hazırlanmış ellerinize sağlık

İrem ve annesinin hazırladığı kartlar ise geometrik şekillerden üçgen ve kare üstü kardan adam stıckerları ve pullarla kaplanmış kenarları tırtıklı kesilmiş zarfların üstlerine ise isimleri baskı yapılmış eellerinize sağlık🙂 

Posted by Picasa

Biraz yemek molası🙂

Sonrasında yüz boyama 🙂

Hediyelerimizi dağıtmak için Noel Ege geldi ho ho ho🙂

Biz ireme hediye aldık ve zeynepe ama zeynep gelmedi haftaya vericez inşallah ireme ismine özel olarak hazırlanmış lila renginde bir atkı aldık annelerimize çorap🙂

En son faaliyetimiz yeni yıl takvimi sonrasında yeni yıl pastamız mumlar ve maytaplar eşliğinde …

Birazda montessori faaliyeti🙂 sonra gidiş hoşçakalın yine beklerizzz İYİ YILLAR

Partimiz böylelikle Bitti …

Herkese şimdiden mutlu seneler olsun …

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in ağaç süs., çookk şeker, balondan şekiller, geyik, isme özel hediye, kelebek, kelebek kanatları, yavru köpek, yüz boyama, yeniyıl takvimi, yılbaşı partisi, şeker hamurundan kurabiyeler. Bookmark the permalink.

8 Responses to >Yeni Yıl Partimiz …

  1. Bahar says:

    >Ne keyifli bir gün olmuş :))Hepinize mutlu yıllar diliyorum.Öpüyorum minikleri.Sevgiler

  2. >HARİKA BİR OYUN GRUBU OLMUŞ. ETKİNLİKLER SÜPER. ÇOK ŞANSLI MİNİKLERİNİZ.

  3. >Teşekkür ederiz baharcım bizde egemen ve seni öpüyoruz hepimize mutlu seneler

  4. >Küçük mucizem sizede teşekkür ederim elimizden geldiğince bir şeyler yapıyoruz :)sevgiler

  5. ruchan says:

    >çok güzelmiş herşey , aranızda olamadığımız için zaten üzülmüştüm , tüm bunları görünce daha çok üzüldüm :((

  6. ikiz Bebek says:

    >mutlu seneler, aktiviteler süper.

  7. >ruchan canım üzülme kızların doğum günü geliyor buna benzer bir organizasyon daha yapıcam inşallah sen iyi ol canım öptük

  8. >teşekkür ederim sizede mutlu seneler

Leave a Reply

