>Ameliyatımız

>Bugün 2 haftadır ertelediğimiz ela’nın ameliyatı gerçekleşti 20 dakikalık bir operasyon ve et benlerini aldırdık .Zorlumuydu hayır ama bende endişe vardı doğrusu nede olsa genel anestezi olucaktı çok şükür sıkıntısız atlattık bu sürecide p.tesi dikişlerine bakıcak doktor bende sonucu merak ediyorum.

Sabaha karşı 4 den itibaren bir şey yemedi kuzucuğum beni hiç ama hiç üzmedi ağlayan çocukların yanında ela sessizliğini korudu en son vaka olarak girdi ameliyata ellerinde küpesi küpesi diyorum aslında benim küpelerim 2 yaşından bu zamana kadar bekleyen küpelerim🙂 dr ların hemşirelerin kucağında girdi içeride de pek uyumlu davranmış herkese öpücükler vermiş çıktığında duydum bende narkozunda etkisiyle 20 dk kadar uyudu dr mervan bey geldi kontrole sıkıca bir makas aldı yanaktan işte ozaman açtı gözlerini sarıldı annesine ve hiç kucaktan inmedi 2 saat sürekli uyku modu ama sessiz maşallah akşamına evdeydik yatmadık hastanede geldiğimizden bu yanada hiç sıkıntısı olmadı çok şükür.Pazartesi kontrole gidicez.

Sabahki hastaneye gitmeden önceki halleri son sarılmalar

Ne güzelde yakıştı kızıma lacivert önlük kelebeği takılırkende gık demedi maşallah ,

Narkoz hali kulağında küpesi ve et benimizin alındığı yer bantla kaplı altı dikişli

Ertesi gün ece hanım hemen sabah sabah bende küpeeee istiyorum ve eczaneye gidildi eczane tanıdık ama özlemciğim kıyamadı bu prensese ahmet bey deldi kızımın kulaklarını o gün tüm gün küpeyle gezdi şimdilerde takmıyor hevesi gitti bir anlık işte🙂

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in ameliyat, et beni, küpe. Bookmark the permalink.

2 Responses to >Ameliyatımız

  1. Bahar says:

    >Ahh kıyamam çok geçmiş olsun, o nasıl sarılmalar birbirine mahvoldum :((

  2. >Bizde eridik sorma :(( Hele birde genel anestezi düşün artık beni evhamlı oldum bir anda

Leave a Reply

