>Yine Bir Hafta Sonu

>Evdeyiz bu hafta hiç bir yere çıkmadık çocuklar isyanda ama evde oyalıyorum hava bana göre berbat ve soğuk ama organik pazarsız olmuyor çıktım yine mis gibi herşey lezzetli fiyatları pahalı ama en azından güvenilir bir yağmur bir yağmur özledim güneşi şimdiden …

Ağacımızı kurduk bugün bu sene hiiçç içimden gelmedi külfet bana resmen bu kadar yoğunluk arasında birde ağaç neyseki artık bücürüklerimde büyüdü onlarda süslemeye tam destek veriyorlar bana bir tek kurması ve toplaması kalıyor🙂 Bu ağacın altına hediyede gerekli değilmi :(( Alınacak ne yapalım bulurum birşeyler son haftaya bırakmassam iyi olur

Biraz yüz boyadık biraz ağaç süsledik yarın okul var ve yine yoğun bir hafta seviyorum ben bu yoğunlukları🙂 vakit nasıl geçiyor anlamıyorum Oyun grubumuzun faaliyet kalıplarını çıkardım h.sonu epey çalıştım diyebilirim🙂 tam gaz yılbaşına hazırlanıyoruz ege paşanın sınıfında da çekiliş yapılmış bize güzel bir bayan çıkmış ama isimini bilmiyor süpriz öğretmenimiz sadece kız – erkek diye belirtmiş merakla bekliyoruz :)Kızlarımada istedikleri şeyleri alıp paketleyeyip okullarına götürücez eminim paketi açınca çok mutlu olucaklar son hafta hediye haftası bizim için …

Kış günlerinin en sevdiğim yanı salep ve kestane canım kocam yazdıklarımı okuyorsundur🙂 muhakkak gelince sanada yapıcam özlemişssindir .

Günün resimleri ; önce süsledik

Sonra resim çekinildi ela bir huysuz bir kapris ece’nin elini tutmıcam anne ben senin elini tutucam 10 sn sonra tamam ece’nin elini tutucam okulda böyle olduklarını sanmıyorum ama evde kök söktürüyorlar bana hemde banaaaaa:)

Daha sonra Noel kostümü giymiş bir Noel Ege geldi ho ho ho diyerek :)))resim çekinilmeye devam bensiz olmuyor anne sende çekinnnn olurrrr teyzeniz hiçç kaçırmazdı böyle anları her karede olmak ister kardeşim🙂 resim kolik bu sefer banada bir kare düştü

Birazda acemice ama olsun onlar seviyorlar yüzlerini boyatmayı kelebek yaptık köpek yaptık tabiki siyah beyaz kelebekler pek renkli yine bir ela kaprisi önce kendi istediği renkler ama sonra daha aynaya bakmadan ecenin suratına bakarak ben kırmızı istiyorum demesi koparttı beni önce aynaya bakılır dimi yaaa birlikte baktık ama ikna olması imkansız boya itina ile çıkartılıp istenilen renge boyandı anne tarafından

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in ağaç süsleme, hediye, köpek, kelebek, kestane, kış, organik pazar, resim, salep, soğuk, yağmur, yüz boyama, yılbaşı çekilişi, yılbaşı. yılbaşı ağacı. Bookmark the permalink.

2 Responses to >Yine Bir Hafta Sonu

  1. >maşallah size :)çocuklarınla kocaman bir ailesin.. maşallah en kocamanından…öptük sizi…

  2. >Teşekkür ederim canım benim yarın görüşürüz yapıştırıcılarımızla geliyoruzzz :))

Leave a Reply

