>7.12.2010 oyun grubumuz

>Sabah Aslıhan aradı bugun geliyormusunuz tamamen aklımdan çıkmış oyun grubu bukadar yoğun bir program varken unutuyorum bazen🙂 tabiki geliyoruz dedim gelmezmiyiz kızları yuvadan erkenden aldımmm düştük yollara onlarda bir mutlu sormayın arabada kitapları vardı bunları iremlere çıkartabilirmiyiz anne bayılıyorum bu ifadelere :)) tabiki ama açıklama yapmadan olmuyor biliyorum bu kitaplar sizin ama arkadaşlarımızda bakıp okumak istiyecektir paylaşmalıyız ve bunun gibi açıklamalar işe yarıyormu kısmen ama sadece kısmen🙂

İrem sevinç nidalarıyla karşılıyor bizi kapıdan girer girmez benim kitabım yok benim kitabım içeri giriyoruz merhabalaşıyoruz bizimkiler halen kitap derdinde Aslıhan topluyor civcivleri etrafına başlıyor kitapları okumaya ben bayılıyorum bu kitap okuma olayına Aslıhan bambaşka okuyor🙂 neyse orada biraz sürtüşmeler devam etsede yumurta kitabımız bitiyor ve geçiyoruz faaliyete

Mağlum aralık geldi bu hafta sonuda kar kapıda Meral hazırlamış bizler için yılbaşı çorabı bizim kuzular önce pamukları yapıştırdılar sonrada minik kar taneleri melekler pullar süslediler şuanda kapımızın ilk süslerini oluşturduk böylelikle🙂

Diğer aktivitemiz yılbaşı ağacı üzerinde şekil eşleştirmeydi kare ,üçgen, daire bildikleri şekiller olunca sıkıntı yaşamadık diğerleri’nin isimlerini bilmeselerde ellerindeki şekle bakıp doğru eşleştirmeyi yapabildiler ve buda çok güzel bir çalışma oldu kuzular için

Sonrasında resimler çizildi salıncakta sallandılar yine İrem’in odasında eğlendiler mamalar yediler sütlerini içtiler bir oyun grubu maceramızıda bitirdik haftaya çınarlarda görüşürüz

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in salıncak, yumurta kitabı, yılbaşı. kar, şekil eşleştirme. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

