>Yine aktivite bol bol aktivite :)

>Kızlarımla çok fazla başbaşa vakit geçiremedim bu aralar ama fırsatını bulduğumuz anda evde sevdikleri faaliyetleri yapmak çok mutlu ediyor onları neler yapıyoruz balon atıyoruz birbirimize ama sıradan atışlar değil ben 3 tane alıyorum sonra soruyorum hangi rengi sana atmamı istesin diye söylüyorlar buradaki hedef renkler tabiki🙂 sonra balonu ayağımın üstünden bacağımın altından kolumun üstünden bacağımın yanından atıyorum başımdan yukarı alt – üst yanda aşağıda yukarıda gibi kavramları pekiştirmelerine yardımcı oluyorum sonra topla oynuyoruz topu yuvarlıyorum yakalamalarını istiyorum ayaklarıyla tutmalarını istiyorum bana doğru atın diyorum sonrasında bir çember etrafında dönüyoruz

Daha önceden grubumuzun files bölümünden alıp bastırdığım en büyükten en küçüğe kartlarıyla oynuyoruz ve benim hazırladığım renkli şekillerden renk çalışması böyle oyunlarla vakit geçiyor

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in alt, aşağıda, üst, balon, büyük, büyük küçük, küçük, toprak, yukarıda. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

