>Anlama Eşikleri ve Eğitim Semineri

>Bugün kızların okulunda Tülay Uzun’un Anlama Eşikleri ve Eğitimi konulu seminerine katıldım ben böyle seminerleri çok seviyorum çoğu bildiğim şeyler olmasına rağmen bilgilerimi tazeliyorum🙂 yine çok güzel geçti seminerin sonunda önerdiği kitaplar oldu bende burada paylaşayım blogu takip eden annelere tavsiye niteliğinde olsun

Kızları adaşım olan Tuğçe ablalarına bıraktım oğlumu arkadaşı ümitcanla birlikte baskete gönderdim bende gönül rahatlığıyla seminere katıldım🙂 organizasyon yine başarılıydı

İşte kitap tavsiyeleri :

İbrahim Dönmezer Ailede iletişim ve Etkileşim
Phılıp Mountrose Çocuklarla ve Gençlerle iletişime geçmenin 25 yolu
Haluk Yavuzer Çocuk psikolojisi ve Çocuğunuzun ilk 6 Yılı
Eyüp Özdemir Görgü ve Nezaket kuralları
Nevzat Tarhan Aile Okulu

İyi okumalar🙂

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in anlama eşikleri ve eğitim, eyüp özdemir, haluk yavuzer, ibrahim dönmezer, kitap tavsiyeleri, nevzat tarhan, phılıp mountrose, seminer. Bookmark the permalink.

2 Responses to >Anlama Eşikleri ve Eğitim Semineri

  1. Deli Anne says:

    >Merhaba, ilk kez geldim buraya.. 3 çocuk maşallah.. şimdilerde herkes 1 ya da en fazla 2 çocuklu.. benim d 2 oğlum var, 3.yü hem istiyorum hem gözüm kesmiyor, siz ne dersiniz tecrübeli bir anne olarak?

  2. >Hoşgeldinizzz ozaman :)) 2 oğlan gerçekten zor olmalı kızlar daha sakin oluyorlar en azından benimkiler öyle🙂 tecrübelerime gelince inanın biraz hayat bakışıyla ilgili bir durum ne desem havada kalır çokkk detaylı bir konu o yüzden karar size ait sevgiler

Leave a Reply

