>Bayramdan Kesitler

>Bir kurban bayramını da geride bıraktık.Bol misafirli gezmeli güzel bir bayram geçirdik .Faaliyetsiz olurmu olmazzz yine bol bol faaliyet yaptık hatta en çok bana yaradı bu tatil kafamda biriken okadar çok şey vardıki hemen hemen hepsini bitirdim diyebilirim oyun grubumuz içinde bol aktivite hazırlığı yaptım umarım bu hafta toplanabiliriz .Maratonumuz bugun itibariyle başladı yine full time dışardaydık ama evimizden bir misafir eksildi sabah dalgalıyı kafesinde vefat etmiş buldum güneş yaşıyordu zavallıcık birşey yiyemiyordu bir haftadır ege sabah farketmedi 9. katımızda kuşlarla ilgilenen bir komşumuz var ona çıkardım veterinerlik okuyor kendisi enfeksiyondan sebep yem yiyememiş açlıktan ölmüş hayvancık oysa ben ona antibiyotik ve vitamin vemiştim ama toparlanamamış yine ben gömme işlemini yapamıcam dedim ona rica ettim oda saolsun yapmış bende dönüşte kafesin kapısını açık bıraktım camda açık kaçtı süsü verdim dışarıdan gelince anladı Ege anne dalgalı kaçmış dedi kafesin kapısı açık kalmış plan işe yaramıştı üzüldü birazda ağladı ama en azından öldüğünü bilmiyor şimdi diğer kuşu güneşle idare ediyor.

Oldukça fazla ödev vardı hepsi bitti çok şükür okullar açılınca yine rutinimize dönücez bu haftanın önemli bir tarafı Öğretmenler Günü bakalım o gün neler yapıcaz🙂

Çok detaya girmiyorum ve resimleri yayınlıyorum

Bu misketleri kasenini kenarlarına dizme işi oldukça dikkat gerektiriyor delikler çok yakın güzel bir el göz koordinasyon becerisi diyebilirim

Minik büyüklü küçüklü renkli ponponlar ile yapılacak okadar güzel aktiviteler varki bizimkiler başından zor kalkıyorlar :)ve lastiklerdende geometrik şekiller Ela oldukça başarılı

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in beykoz, Kurban bayramı, lastikle geometrik şekiller, ponpon ve bilyeli aktarma çalışmaları, renkli makarnalar, sucuklu tost. Bookmark the permalink.

4 Responses to >Bayramdan Kesitler

  1. ruchan says:

    >ponponları nerden buldunuz ???

  2. >tüm malzemeleri bulmuşsun, bize de alşmışsındır umarım.. biz de isterizzzzz….biz de isteriz ;))))

  3. >canlarım inanın hepsi tamamen plansız oldu çok şanslı bir günüme denk geldi ponponlardan kalmamış sonunu ben aldım ama gelicek ben bizzat sizin için alıcam söz ama bize gelince oynarız :)) süper aktiviteler hazırladım sabızrsızlanıyoruz herkes istanbuldaysa gün ayarlıyalım

  4. Bahar says:

    >Çok güzel şeyler yapmışsın, ben de örnek alayım :))Bu arada geçmiş bayramınız da kutlu olsun, öpüyorum.

Leave a Reply

