>Cumartesilerimiz …

>Sabah gözlerimizi açtık hopp dışardayız ingilizce dersimizee çok erken ama basketten önce gidilmesi gerekiyor yoksa ege antremandan sonra yorulup uykuya geçiş yaptığı için neyse basket saatlerimiz ileriye alındı artık sabahtan dökülmicez yollara tabi umuyorum andre’ nin programınıda uyar henüz konuşamadım ama sorun olucağını sanmıyorum neyse bende kızlarımla hemen apartmanın yanındaki parka geçen hafta keşfettik eceyle bu haftada ikisi oyalandılar epey daha yeni yeni iyileşirlerken tekrar üşütmek istemedim biraz tedirgindim ama 2 saat nasıl oyalanıcaklar sonra carrefour oradada vakit geçirdik sonra abiyi alıp baskete

Bugün star gazetesinden geldiler bol bol resim çektiler 15 gün sonra 1 sayfa tam kadro çıkıcaklar ege gazetelere çıkıcam diye şimdiden dillendirdi olayı nasıl çıkıcaklar bende merak ediyorum

Ve en sonunda eve gelebildik kızlar yine boş durmadı okulun vermiş olduğu kitapları çalıştık sonra sulu boya çalışması yaptılar üçü ece öğlen uyumadığı için sızdı sonrada diğerleri bende uyumak istiyorum mümkünse🙂

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

