>Bugünümüz…

>Resmi tatil havada ne iyi ne kötü hatta biraz da soğuk evdeyiz seviyorum o kadar koşuşturmacadan sonra evde bir gün kalıp böyle sabahtan gece yatana kadar dinlenip nefes almayı ama tam anlamıyla dinlenme denilmiyor buna😦 Kızların hastalığı devam ederken geçmeyen bir burun akıntısı biliyorum atlatıcaz okulun yan etkileri tabiki bizde evde faaliyet yaptık bol bol

Sabah ege’nin ödevlerini bitirdik aslında sadece okuması vardı ama fazla ödev göz çıkartmaz🙂 bol bol tekrar yaptırdım yarınada bıraktım biraz garibim yapıyor bir yandanda söyleniyor ne kadar çok ödev var diye birde bilse yapmaması gerektiğini ama bende çok fenayım cinlik yapıyorum sonra bitti ödevler sinema dedi kankasıyla gittiler 6 da geldiler sonra Cumhuriyet Bayramı havai fişek gösterisi için üsküdara geçtiler bu sefer sınıf arkadaşı esatla birlikte ege paşa çokk yoğun bir gün geçirdi ve onun için çok güzeldi yarın önce ingilizce dersi sonra basketbolu var oldukça yoğun geçicek şimdi mışıl mışıl uyuyor hatta uyumaya arabada başlamış evdede birazz oyalanıp yattı

Kızlarımlada montessori seminerlerinde öğrendiğimiz bir faaliyet yaptık bunu çok seviyorlar köpük üstüne renkli bantlar yapıştırdım her renge görede köpüge batıcak şekilde renkli raptiye renklerine göre ayırım yapıyorlar hemde tekrar etmiş oluyorlar sonra hamurla oynadılar öğlen dışarı çıktığımda pasta almıştım ufak muzlu patismanyalardan hep hastalıkla geçiyor günleri biraz moral bulsunlar diye üstlerine 2 mum masustan doğum günlerini kutladık doğum günü müziğinide aynı anda söylemicekmişiz çok uyanıklar önce elanın şarkısını söylüyoruz sonra ecenin onlarda kendileri için söylüyorlar tam seyirlik şeker tadındalar🙂 Daha sonra boya yaptılar öğlen ilaçların etkisiylede epey uyudular bakalım gece kaçta yatarız ???

Bende onlar uyurken bilim çocuktan çıkan japon evi maketi vardı onu yaptım ama bizimkiler uyanınca inceledi biraz deforme oldu yinede yanına gidip konniçiva japonya diyoruz çok iginç bir dil rakamlarını ezberledim sayılır ona kadar🙂
<a href="http://1.bp.blogspot.com/_EmIu5eOEMcg/TMsjuNfP0zI/AAAAAAAAAVg/0lH4sU703m0/s

1600/Yeni+Klas%C3%B6r+(5)11.jpg”>

Evde geçen günümüzün kareleri

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in japonya, köpük, montessori faaliyet, pasta, pasta maket, raptiye, renkli bantlar, sinema, tatil.havai fişek. Bookmark the permalink.

2 Responses to >Bugünümüz…

  1. Eylül says:

    >Maşallah diyorum bu kadar işi bir arada nasıl götürüyorsun hayretle izliyorum seni.

Leave a Reply

