>Yumurta nasıl kırılır ?

>Oğlum günlerdir anneciğim ben yumurta kırabilirmiyim diyor annesi onu üzermi üzmezzzz
Hadi gel bugun omlet yapalım sen kır dedim ilk yumurtayı kırdım gösterdim ege şimdide sen denemek istermisin dedim tamam dedi zaten büyük bir hevesle bekliyor ikinci yumurta kasenin dışına kırıldı biradaha denemek istermisin dedim yine olur dedi bu sefer başaracağım ve başardıda kasenin içine kırdı ama kabuklarda içine düştü neyse kabukları aldık yumurtalar yıkanmış olduğu için sorun olmadı ve anneleri peynirli bir omlet yaptı çocuklarına🙂 Afiyetle yediler

İlk Yumurta kırma fotolarımız🙂

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in peynirli omlet. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

