>10.10.2010 :)

>Benim için özel bir gündü biraz da buruk ama doğum günümdü çocuklarım yanımdaydı eşim isee çookk uzaklarda çok özel bir tarihe denk geldi 10.10.2010 bende özel bir insanım ama pek mütevazi olamıcam :)) şaka bir yana sabah egeyi baskete götürdüm dönüşte kızlarımın ana okulunda seminer vardı ona katılmam gerekiyordu laf aramızda hiç kaçırmam🙂 kızlarıda abilerini izlemeleri ve örnek almaları için yanımda götürmüştüm dönüştede ananeye bırakmaya niyetlendim kapıyı çalıyorum bir dakika diyorlar ses yok ne bitmez 1 dakikaymış🙂 meğersem kapının arkasında dolaptan pasta çıkarılmış mumlar ve maytaplar yakılmış süpriz kutlama kapıda kardeşim kamera fotoğraf bende mumları üfledim çocuklarımla birlikte ve sonrası geç kaldım gitmem gerek pastamı bıraktım öyle saolsunlar ben gelene kadar ellememişler sonrasında kızlarımla poz verdik oğlum kankisindeydi mağlum h.sonu keyifleri arkadaşıyla çok güzel hoş bir anı oldu benim için çocuklar büyüdükçe dahada güzelleşir umarım
Nekadar çok arayan oldu mesaj atan herkese çok teşekkürler buradan …

günün fotoları

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

