>Ege’nin İlk Dişi Düştü

>Oğlumun ilk dişi bebekken çıkan ilk masum süt dişi bugün itibariyle çıkmış bulunuyor Günlerdir sallandı ittirdi pamukla tuttu ııhhh çıkmıyor korktum gece yutar ya ciğerine saplanırsa hık yapar boğazına kaçarsa ne olur ne olmaz dedim neler duyuyorum okuyorum aman aman soluğu aldık oğlumla dişçi de erdin beyin hastası çoktu eşi aldı bu sefer egeyi bayağıda hoş sohbet bir bayan biz onunla konuşurken ege nin diş etini hafiften uyuşturdu aletleri gösterdi sonra birlikte tuttular tık egede gık yok aaa bir baktık birlikte almışlar hatta dr hanım ben hiçbirşey yapmadım ege kendisi çekti dedi sonrası bol bol fotoğraf bir yandanda çekindim görmemişler gibi ama çekin dedi dr biz kameraya bile almıştık :)) Alev ablası ege nin dişini bir tüpe koydu ağzını kapattı egede dişini aldı bir sevinçle şimdilerde herkesseeeee gösteriyor her yere dişimizle gidiyoruz sonrada nostalji yapıyor

-anne
-efendim ege
-bu diş benim ilk çıkan süt dişim değil mi
-evet oğlum
-ben ilk yumuşak gıdalar aldım , sonra sert gıdaları ısırmak için bu dişimi kullandım ama şimdi çıktı
– evet ege aynen böyle

oğlumu çokmu etkiledi acaba bu diş yoksa bütün çocuklar böylemi merak ettim doğrusu …

İşte ilk diş maceramızda böyle bakalım diğerleri nasıl olucak

Günün Fotoları

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

