>Hafta sonundan kısa kısa …

>Nihayet planlamalarımız yerine oturuyor bazı sıkıntılar var ama onlarıda aşarız inşallah Ege paşa h sonu oldukça yoğun kızlarıda evde tutamıyorum bizim çıkacağımızı anlayınca bizide götür diyorlar şirinleri üzmemek gerek🙂 c.tesi sabah ing dersimiz var 2 saat o zamanda bende dışarıda yapılacak işlerimizi hallediyorum kızlarımla bu hafta saçlarını kestirdik ama ece hanım poz vermedi annesine yine kızdı birşeylere söylemedide arabaya binerken sakızz istiyorum dedi bizde aldık napalım bu ece hanıma söz geçiremiyoruz ama bu aralar iyi kreşten sonra daha bir iyi oldu en azından beni anladığını biliyorum

Sonra ege paşayı aldık ve baskete gittik çok seviyor oğlum basketbolu ben bukadar seveceğini tahmin etmemiştim lisanslı olarak oynadığınıda görürüm inşallah maçlarda tezahurat yapmak hoşuma giderdi doğrusu

Bu fotolar telefondan ilk başladığı haftaydı forması henüz gelmedi taze fotoları çekince eklerim artık basketten sonrada pianomuz var şimdilik okuldan sebep h sonuna aldık normalde h. içiydi biraz yoğunuz ama ege hiç şikayetçi değil ödevlerinide zamanında bitirdiği için sıkıntı olmuyor tabiki ödev başına oturtmak ve konsantrasyon sağlamak biraz aşamalı olarak gerçekleşsede hallediliyor anne tarafından🙂

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

