>Okullu Olduk

>Benim ilk göz ağrım büyümüş mini mini birler olmuş ne zaman büyüdün nasıl büyüttüm seni hangi arada aktı zaman …

Okulun ilk günü öğlenciyiz misafir okul olarak başka bir okula haziran ayına kadar devam edeceğiz.Biraz meşakkatli olucak bizim için ama sonunda değicek beklediğimize

Formalar pek yakıştı oğluma kendisi her nekadar hergün bu kıyafetlerlemi okula gidicez desede nazı bana anaokulu değilki canım benim burası ilkokul ah ah farkında ama şansını zorlıyacak illaki eşortman giyseydik şort giyseydik bu böyle gider biraz daha🙂

Öğretmenimiz öv öv bitiremeyiz kendisini ilk günden çizdi sınırları gayet net gayet açık çok takdir ettim kendisini çok şanslıyız ege bayıldı ben öğretmenimi çok sevdim anne okul da korkulacak bir yer değilmiş yorumlarda hazır

Şimdilik gidiyoruz 2.5 saat kalıp dönüyoruz onlar sınıfta birbirlerine alışmaya çalışırken bizde 4 günlük seminer programlarına katılıyoruz

Kızlarımı biraz ihmal ettim ama ananesi saolsun tam destek gözüm arkada kalmıyor Ekim ayında ikizlerede kreş yolları gözüküyor inşallah

Biliyorum birinci yılın sonunda çok değişmiş olucak daha farklı daha büyümüş ve herzamanki gibi bilmiş ve daha bilinçli yolun açık olsun oğlum her daim mutluluk ve başarı seninle olsun …

“></

Okul hayatına adım atan tüm minik öğrencilere başarılar diliyorum Hepsi birer pırlanta yeterki değerlerini bilelim Öğretmenlerede bol sabır ve kuvvet işleri zor .

Sevgiler

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

