>Son zamanlarda ramazanında gelmesiyle pek aktivite yapamadık ama arada silkeleniyorum hadi bakalım faaliyet yapalım dediğimde pek mutlu oluyorlar kızlarım gün içerisinde ben demesemde bol bol kendikendilerine bazen kavgayla karışık o benim bu senin olsada faaliyet yapıyorlar ama anneyle yapmak başka tabikii:)

Dün çocuklar uyurken (3 de) şekerpare yapayım dedim tatlıyı çok seviyorlar ama ela hanım erkenden uyanma konusunda birinci olduğu için şekerparelerin üstüne fındık ekleme kısmına yetişti🙂 o minicik parmaklar yardım etti annesine sonrasında uyanan ege bey ve ece hanımda afiyetle yediler

Havalar hafiften serinledi öyleki bu gece pencereyi kapatıp yatmak zorunda kaldık oldukça sert esiyordu hava bu durumda havuzada gidemiyorlar hergün havuz diye sayıklasalarda bir yönden iyi oluyor çünkü hafiten ateş vardı geçtiğim günlerde ece ve egede oğlum 3 tane dondurma yiyince bir günde boğazlar iptal oldu ama çabucak toparlandılar Bu arada ilk barbilerini aldım pek tasvip etmesemde bir tanecik olsun dedim🙂

Bizde parkta idare ediyoruz bisiklet sürmeye devam arkadaşlarıyla oynuyorlar egeyide sinemaya götürüyorum kankasıyla leyleklerde göç ediyor artık yaz bitiyor sonbahara ne kaldıki…

Geçen günlerin fotoları

sevgiler

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in bisiklet, ramazan, sinema, sonbahar. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

