>Zehra Ablacım,Aba doğumgünün kutlu olsun

>Bugün zehra ablamızın doğumgünü.

Oldukça sıcak bir günde doğmuştun Zehracım, en çok bu kaldı aklımda. Fatmacığın doğduğu gün ilk saatlerinde çalıştığım için görememiştim. Ama Zehracım’da doğumundan hastaneden çıkışına kadar annenin yanındaydım. O sıcak günleri hiç unutmadım, hele o Bahçelievler’deki evdeki ilk günlerinizde annenin ve anneannenin çektiklerini:)

O gün çekilen fotolar fotoğraf makinesinin azizliğine uğramıştı, oysa ne güzel  fotolar çekmiştim ilk doğduğun gün.

Ne çabuk geçiyor zaman, şimdi kocaman sevimli bir kız oldun.

Zehracım doğumgününü  dün Oğuz’la birlikte kutlayacaktık, ancak sağolsun İrem tüm planları bozdu. Aklımı başından aldı. Beni affet olur mu?

Sevgi dolu kocaman yüreğinle her zaman  Oğuz ve İrem’e çok tatlı bir abla oldun. Senden, sizden çok şey öğrendi benim kıvırcıklarım; seninle,sizinle çok şey paylaştılar.

Kutlu olsun yenin yaşın. Hayatta tüm güzellikler senin olsun. Seni kocaman öpüyorum.

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in Aile. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

