>Oğuz’un doğumgününü okulda kutladık

>Aslında Oğuz’un doğumgünü Eylül’de, ancak doğumgünü her öğretim yılının ilk günlerine geldiği için bir kutlama yapamıyoruz okulda.

Onu kırmayarak okulun son haftasında  onun için palyaçolu,ben 10 pinyatalı bir doğumgünü hazırladık.

4 tane pasta yaptım pazartesi gecesi, dün gecede hindistan cevizli ve nesquikli bisküvili atıştırmalı toplardan hazırladım.

Organizasyon bizim dışımızdaki sebeplerden ne yazık ki başarılı değildi ve istediğim gibi olmadı doğumgünü, ama Oğuz arkadaşları ile eğlendi.

İrem’de partinin son yarım saatine kadar huysuzluğunun doruklarındaydı, ya kucağımda ya da elime yapışık olduğu için az fotoğraf çekebildim,güzel fotoları yakalayamadım.

Palyaçonun oynattığı oyunlar, pinyatanın patlatılması ve içindeki şekerlerin tadılması en çok eğlendikleri kısım oldu. Yüzünü korsan gibi boyatan büyük kıvırcığım eline kılıcını da alarak bir korsana dönüştü partinin sonunda:)

Bizi kırmayarak Gökçen Teyzemiz, Fatma ve Zehra ablamız da partimizde bize eşlik etti. Hediyeleri için de teşekkür ediyoruz onlara.

Olsun tüm minikler farklı bir iki saat geçirdi. Kutlu olsun yeni yaşın minik oğlum:)

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in Doğumgünümüz. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

