>Bıavo bebek

>

Küçük kıvırcıkla tuvalet eğitimine başlayalı bir hafta oldu.

Bugün itibariyle gece haricinde kendisi söylüyor hatta bazen bana söylemeden kendisi gidip oturuyor tuvaletine, bitirince de büyük bir zafer kazanmış edasıyla bana “bıavo bebek,anne bak bebek cis yaptı ” diyor.

İlk günlerde  bu eğitim beni korkutmuştu,yapamayacağız diye düşünmüştüm bile. Ancak kızım beni çok şaşırttı. Aslında bebeklerin,çocukların biz farketmeden nasıl ve hızlı öğrenebildiklerini bir kez daha gördüm.

Aferin bebek sana.

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in Tuvalet eğitimi. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

