>anaokulumuzdan mezun olduk

>

Bütün bir sene çalıştılar küçücükler halen ama çok çalışkan o performanslarını görseydiniz hepsi harikalardı çok çokk duygulandım zaten hep ifade ediyordum çaktırmadan sildim gözyaşlarımı ee kim olsa ağlar daha dün gibi kucağıma veriliş anları şimdi hayat yolunda ilk mezuniyeti sonrasınıda görürüz inşallah böyle görürüz diyoruz ama bir yandanda yaş gidiyor😦

Kızlarım durdu biraz abiyi izlediler biraz dedeyle ananeyle teyzeyle takıldılar ben pür dikkat oğlumu izledim gözü sürekli bendeydi topluca yıl içerisindeki hem türkçe hem ingilizce şarkılarını seslendirdiler sonra ispanyol şarkısı eşliğinde ponponlarla dansları ingilizce sunumları yıl boyunca gezileri faaliyet portfolyo resimleri slaytlarla ve silifke yöresine ait halk oyunları en sonn duytgulu anlarla diploma töreni kepler havada uçuştu tabikiii :))))

Seneye 1 sınıf inşallah çok güzel olucak daha nice mezuniyetlere diliyorum

Canım oğlum iyiki varsın seni çok seviyorummmm

günün fotoları🙂

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in anaokulu, kıraç, mezuniyet. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

