>hastane günlüğümüz adenoidler gitti :)

> ilk gün giriş ameliyat önlüğünü giyip aikido yapıyor ameliyat öncesi motive

Nihayet ertelenen geniz eti ameliyatımızı olduk pazartesi yatış çarşamba öğlen çıkış hastaneleri bilirsiniz ama tanıdık olunca hiç sorun olmadı bennur hanım ve anestezi uzmanımız sıtkı bey e buradanda teşekkür ederim .

odamızda çok sıkılmadık mini yup oyunumuz ve küçük kaptan korsan hazinesi kitabımızla 1 gunu atlattık internet olduğu için bende face den canlı yayın yapmış gibi oldum🙂

Hastane yemeklerinden hiç yemedim ev yakındı ama yemek getiremedim gittiğimde ise kızlarla yarım saat olsada hasret giderdim hemen hastaneye döndüm babam kaldı ben yokken salı sabah 8 de ege paşayla ameliyathaneye gittik çok moralli girdi hastahane personelide güleryüzlü olduğu için egeyi motive ettiler oo ege gelmiş çak dostum vs 20 dk kadar sürdü sadece geniz eti alındı (adenoid) bademciklerine elletmedim antibiyotik nedir bilmem hiç kullanmadı diyebilirim 2 kere ateşi çıkmıştır okadar oda kreş dönemi başlangıcında bu yüzden gerek duymadım umarım yanlış bir karar vermemişimdir ege ameliyattan çıktı kendisine hemen geldi sadece 10 dk boğazım dedi bızbız sonrası full uyudu vee uyandığında eve gidelim diye tutturdu neyse sonrasında diğer odaları gezdi muhabbet etti çok şükür üzmedi beni hiç sevenlerimizde bizi hiç yanlız bırakmadılar saolsunlar telefonlarımız hiç susmadı

ve geceyide boll uykulu geçirdikten sonra ertesi gün eve geldik evde temizlik vardı emine egenin sesi değişmiş dedi çok şaşırdım ben farketmemiştim halen daha etmiş değilim :)artık çok daha iyi horlamıyor burnundan rahat nefes alıyor iştahı zaten yerindeydi bakalım artacakmı ama biliyorumki yedikleri yarıyacak bundan sonra …

ve hastane günlüklerimizin fotoları

11 katta olduğumuz için martılar pek kondular penceremize bir okadarda güzel deniz manzaramız vardı egede martıları krakerle besledi🙂

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

