>Epey bir zaman geçti dilhan ve kızı ayşegül’le görüşmeyeli 19 Mayıs ve ertesi günü de tatil mağlum bu fırsatı değerlendirelim dedik .Sabahtan oyun grubumuza gittik dönüşte yine ben uyuyan prensesleri eve taşıdım bu sefer ikisini bir aldım kucağıma🙂 1 saat sonrada 5 aylık hamiş arkadaşımla kızı geldiii

Ege yeni doğmuştu dilhan ile ayşegül hastaneye ziyarete gelmişlerdi bizi yanyana koymuştuk bu iki bızdığı aralarında 9 ay var okadar komik bir sahne çıkmıştıki ortaya görüntüleri eklemeyi çok isterim ama çok zor kameradan biz izleriz artık geldiklerinde onlarla paylaştım bunu ege hemen ayşegül benim bebeklikten beri arkadaşımmı yanii diye şaşırdı bayılıyor bebeklikten arkadaşları olsun halen onlarla görüşüyor olsun çok seviyor böyle şeyleri vee günün güzel kareleri

büyümüşde kitap okuyormuş bizim kuzulara aman da aman

ela ve eceye’de cici elbiseler almış hemen giydiler benim zuzular

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

