>9 Mayıs Anneler Günü Tabiki öyle başka ne olabilirdiki :)

>
saat sabaha karşı bir bu saat itibariyle bugun anneler günü 2 hafta öncesinden her sabah uyandığında bugun anneler günümü diye sabırsızlıkla bekleyen oğlum okulda erkenden yaptıkları hediyesini vermek için iple çekti bu günü ama beklermi tabiki hayır cuma günü hemen geldiii ve hediyesini verdi odasına çağırdı beni ve Anneler günü bugun değil biliyorum ama ben hediyeni şimdi vermek istiyorum daha fazla dayanamıyacağım böyle konuşuyorya gerçekten kocaman olmuş diyorum ama sadece dilim söylüyor halenn benim bebeğim kendisi🙂 bazen aynı şeyi kendi annem içinde düşünüyorum acaba beni nasıl görüyor diye ee düşünebilirim düşüncelerimde özgürüm nede olsa evett bunlar oğlumun derya öğretmeninin desteğiyle hazırlamış olduğu keçeden yapılmış cüzdan ve çok güzel bir kart

Ve anne olan anne adayı olan bütün kadınların ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN tek bir gün değildir bu biz hergün anneyiz elbette ama bu ozelleştirilmişse ne mutlu bize

sevgiler

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

