>24 Nisan’ı dolu dolu geçirdik

>23 Nisan etkinliklerinin bir kısmı haftasonu da devam edecekti. Bugün için yapılabilecek çok aktivite vardı, ben tabii ki seçene kadar bazıları rezervasyonlu olduğu için geç kalmış oldum.

Anneannemiz burada olduğu için İrem’i evde bıraktık ve oğlumla kaçtık. Gelecek seneye işallah kızım da bize katılacak.

İlk önce Suadiye’de Caddebostan Kültür Merkezi’nde oynayan ”İki İnatçı Keçi” adlı kukla tiyatrosuna gittik.

Oğuz binayı hemen hatırladı,geçen sene ”Ali Babanın Çiftliği” adlı oyunda da buraya gelmiştik dedi.

Kukla tiyatrosu Oğuz’a  ilginç gelmedi; ne yazık ki sıkıldı.

Ancak oyunun sonunda hareketli bir müzik eşliğinde  sahneye gelen Spiderman,Sünger Bob,Fred Çakmaktaş,Temel Reis gibi çizgi film kahramanlarının kuklaları çok ilgi topladı. Bütün çocuklar bol bol dans etti.En sonunda ise kırmızı ve beyaz balonlar fırladı kukla sahnesinden.

Mutlu ayrıldık tiyatro binasından.

Kısa bir atıştırma molasından sonra caddebostan sahilinde süper kahramanların bir gösterisi olacaktı,o alana gittik beraber:Spiderman,Ironman ve adını bilmediğim yabancı kahramanlar müzik eşliğinde atlayıp zıplayıp duruyorlardı. Oğuz’da pek ilgilenmedi aslında onlarla.

Jetonlu oyuncaklar daha çok ilgisini çekti. Defalarca uçak ve trene bindi, palyaçolara yüzünü boyattı, macun yedi, atlı karıncaya bindi.

Başımıza iyice güneş geçtikten ve yorulduktan sonra iki katlı otobüs(oğuz’un isteklerinden biriydi bu da) ve minibüs yolculuklarımızın sonunda eve vardık. Anneannemiz ve İrem’i alarak pazara gittik. Biraz pazar alışverişi ile eve döndük.

Akşam yemeği ve hemen uyku. O kadar yorulmuşuz ki nasıl kendimizi yatağa atacağımızı şaşırdık diyebilirim.

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in 23 Nisan, Geziyoruz. Bookmark the permalink.