>güneşli bir gün

>Dün alçımın çıkmasını fırsat bilen ben bugun çocuklarla sokağa attık kendimizi hafta içi ege okuldayken fırsatları değerlendiriyoruz üçüyle birliktede çıkıyoruz ege çok yardımcı oluyor bana dışarıda okulda olunca bizde abisiz geziyoruz yarın 23 nisan ve heryer çok kalabalık olucak benim huyumdan suyumdan çocuklarada geçmiş olucakki çok kalabalıkta dışarıda olunca huysuzluk yapıyorlar yarın ev gezmesi yapıcağız serap arkadaşımızın kızı simayı görmeye gideceğiz canım arkadaşım dostum yelizle bugunden törenimizi yaptık nasıl olsa🙂

Maltepe sahilindeydik bugun derken izci anaokulu öğrencileri geldi park birden çok kalabalık oldu ama bizim bızdıklar hallerinden memnundu onların arasında hiç yabancılık çekmeden kaydılar merdivenleri çıktılar sıra bile beklediler birbirlerini beklemeye alışık oldukları için sorun yaşamadık oldukça güzel bir hava vardı

Yakında doğum yapıcak hamiş arkadaşım bircan da bizimleydi ve vazgeçilmezim annem güzel bir öğleni paylaştık sonrası uyku uyandılar ve siteden diğer arkadaşımızın kızı selina annesiyle bize geldi okadar şirin tuğçe diyorki aaa aaa adiye bir melodi tutturduk hamurla oynadık kaydırağımızdan kaydık mercimekleri kaptan kaba boşaltma faaliyeti yaptık ve sonra ufak playskool bisikletimizle sarı zürafamızla parkımızın yolunu tuttuk

Bu ay kiraladığımız mutfak setiyle pek bir alakalılar sabah gözlerini açar açmaz mutfaktayız yumurtalar pişiriliyor krakerler tencereye koyuluyor ama ben kamerayı açınca gözler kameraya çevriliyor gizli çekim yapmalıyım🙂 henüz başaramadım ama

Bir günün ardından saat sekizbuçukta sızmışlardı hele oğlum yerde sızmış banyo yapmıştı canım benim hiç dayanamamış bende internette biriken maillerimin arasında yerimi aldım resimleri sonra ekleyeceğim halen makinenin kablosunu bulamadım

sevgiler

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to >güneşli bir gün

  1. Bahar says:

    >Geçmiş olsun ne oldu sana? Ben öğrenene kadar çıkmış bile alçın, aman Allah bir daha göstermesin.

Leave a Reply

