>artık özgürüm ve tavsiye ettiğim siteler

>Bugün sabah hemen hastanede aldım soluğu babamla birlikte alçın çıksın dedi artık dr bey saolsun çok ilgiliydi şaşırdım devlet hastanesinde böyle dr larda varmış meğer

Üstüne çok basamasamda daha iyiyim artık işlerimi kendim yapabiliyorum çocuklarımın ihtiyaçlarına koşabiliyorum oğlumu okuldan ben almaya gittim bugun çok şaşırdı aaa anne alçın çıkmış diye pekde sevindi🙂

Evet bugun sizlerle 2 site paylaşmak istiyorum ilki yeni üye olduğum

http://www.cocuklagezeriz.biz esra hanımın ve eşinin açmış olduğu bu sitede istanbulda çocuklar için hangi kültürel , sanatsal faaliyetler varsa hepsini bize bildiriyor geziler düzenliyor çok güzel düşünülmüş kendisini tebrik ediyorum

Diğer bir site eminim herkesin şimdiye kadar duymuş olduğu http://www.aloynaver.com/
oyuncakları adıda üstünde olduğu gibi alıyorsunuz oynuyorsunuz veriyorsunuz böylece evdeki oyuncak kirliliğinden kurtuluyorsunuz yeni oyuncak almaya gereksinim duymadan her ay çocuğunuz önüne farklı farklı oyuncaklar çıkartıyorsunuz bence aile bütçesi için ideal çözüm çok genç bir kadroları var ve hepsi güler yüzlü samimi içten böyle bir projeyi gerçekleştirme cesaretini göstermişler tebrikler daha detaylı bilgileri siteden bulabilirsiniz

Çocukları yatırdım ve şimdi birikmiş onlarca maili okumaya gidiyorum

sevgiler

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to >artık özgürüm ve tavsiye ettiğim siteler

  1. >Merhaba Tuğçe Hanım,www.aloynaver.com'a gösterdiğiniz ilgi ve beğeniden dolayı çok teşekkür ederiz.Sizlerin görüşleri ve destekleri,çocuklarımıza daha faydalı olabilmek ve sizlerinde hayatını kolaylaştırabilmek için bizleri daha çok çalışmaya teşvik ediyor.Sevgilerimizle…ALOYNAVER.COM EKİBİ

Leave a Reply

