>zorunlu bir haftalık tatilim

>

yeni bir blog bu kadar koşturmamın arasında hiç aklımda yokken ama hayat planladığımız gibi gitmiyor perşembe günü oğlumu okuldan aldıktan sonra arabayı yıkatmaya bırakalım dedik bıraktıkta ama yarım saat kadar bir süre orada durmak istemeyen bendeniz markete gitmek için iki arka sokağa geçtik yürüyerek oğluşla heyhat hayat bizi market yerine hastaneye sürükledi hiiççç ortada olmayan bir sebepten dolayı sol ayak bileğim yan döndü ve liflerim yırtıldı şu an alçıda bir ayak ve bende ertelemiş olduğum bir blogu hazırlamaya çalışıyorum

Ne de güzel bir anı değilmi üç çocuğa sahip olunca böyle bir boşluk yaratamayınca hayat dolaylı olarak size bu fırsatı biraz meşakketli olarak sunuyor

ayağımın üstüne basmamak zorundayım ama bunu 25 aylık ikiz kızlarıma anlatsamda bana pek yardımcı olamıyorlar neyseki sevgili annem imdadıma yetişti ve bir hafta bana taşındı🙂 böylelikle bende izlediğim bloglardaki biriken bin küsür yazıları silip süpürdüm geceleri geç yatmanın verdiği keyfi ve sabah çocuklarla uğraşmamanın rahatlılığını saatlerce zorunluluktan yapıştığım koltuğumda hiç rahatsız edilmeden maillerime bakmayı kısa bir sürede olsa yaşamak mutluluğuna erdim .

Şikayetçi gibi görünüyorum ama kesinlikle öyle değil üçüde hayata bağlanmam için bir sebep düşünsenize hiç sıkılmaya vaktiniz olmuyor evde sürekli bir faaliyet ,koşturmaca,kavga gürültü ,patırtı,buzdolabı hiç kapanmıyor🙂 bu aralar büyüme atağı var dicem ama hep böyleler

Oğlum diğer destekçim aralarında 3 yaş 8 ay olmasına rağmen kardeşleriyle arası iyi hafta sonları evde fazla kalırsa ve kızlar abisinin oyuncaklarını ele geçirmişse biraz arbade çıkıyor ama sonrası mutlu son

daha yazacak çok şey var ama sırayla bu bir haftayı iyi değerlendirmem gerek hayatta güzel bir mola oldu evet ayağımı kullanamıyorum ama ertelediğim çoğu şeyi yapabiliyorum yapacaklarımıda not alıyorum

sevgiler

About egeelaece

üç çocuklu hayat nasılsa öyle işte ...
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

